marți, 14 octombrie 2008

Noutati





  • Prima noapte petrecuta departe de casa, a facut-o sa planga cu suspine dupa "Buni a ei" ... asa ca la 3 noaptea stateam imbracati pe punctul de a ne intoarce acasa din scurta vacanta... dimineata i-a adus zambetul pe buze si topaia in pat.. Cand am intrebat-o ce face mi-a raspuns "Ma bucur"... Cand am plecat de la cabana ii zicea deja "casuta noastra". N-ar fi rau :)) Iar cand ne apropiam de casa un glascior in spate "Buni a mea venim la tine". Sper ca n-am traumatizat copilul. Si eu care am mustrari ca am fost in concediu 10 zile fara ea...

  • Aseara in timp ca ma demachiam in baie a venit si m-a intrebat mirata "Ce pui la cale, mami? "
  • Tot ieri am certat-o ca a aruncat cana cu apa pe jos (nu era cu bule). I-am spus ca e pedepsita , sa plece in camera... Dupa cateva minute un glas plangacios se ruga "Buni, iarta-ma... " desi eu ma suparasem

  • Cea mai frecventa intrebare acum e "Ce scrie acolo? "

  • In fiecare zi ma surprinde cu ceva nou... Chiar azi a mai zis ceva dragut. Doamne, nu-mi mai amintesc :(

Niciun comentariu: