marți, 11 noiembrie 2008

Griji de copil

Au inceput grijile... ei :)
"Mami, nu avem loc de brad"...
O sa-i facem, mutam mobilele ca in ficare an....
"Mami, daca ne aduce Mosuuuu brad, sa nu mi-l mai arunci.... "
In cazul asta m-as putea gandi la varianta ecologista a unui bradut de plastic (am lucrat 7 ani in Protectia Mediului, stiu valoarea unui brad taiat si in cat timp va creste altul), dar n-am suferit niciodata florile din plastic... si nici bradutii). Intr-un singur an am fost asa de suparata incat nu mi-am dorit brad, mare fiind, dar Mosu tot l-a adus si mama mi l-a impodobit... 2 ani la rand am suferit ca n-a avut cel mai frumos bradut, dar cred ca ea vede altfel Craciunul decat noi cei mari... Pana prin martie s-a uitat zi de zi la un DVD clasic Disney cu Craciunul cu Mickey si Donald...

6 comentarii:

alina spunea...

Wow, e destul de conștientă de Crăciun înseamnă, Maria, deși e un pic mai mare nu e chiar așa afectată, pe de altă parte toate poveștile cu Moșul se petrec iarna șamd, iar la noi e plină vară și 30+ grade, așa că ...
Ți-aș recomanda legat de brad să cumperi unul în ghiveci și să pui pe cineva să-l planteze înapoi în natură după trecerea sărbătorilor. De ce altcineva ... well, e funny, o superstiție, nu prea cred în ele dar cu asta eu m-am fript și am mai auzit și la alții, ți-am spus și șie deci :)).

Unknown spunea...

Va trebui sa-mi spui si mie care e superstitia mai ales daca te-ai fript cu ea :) Eu nu stiu nimic ?!

alina spunea...

Plantat brad = despărțire. Cică. La mine s-a întâmplat, era o relație de 7 ani, nu zic că oricum nu eram pe roze, dar ... Și am mai auzit același lucru de la câțiva prieteni ... No, o fi, n-o fi adevărată, mai bine sufli în iaurt :)).

Unknown spunea...

ahaaa... o sa tin minte ! multumesc de avertisment :)

Anonim spunea...

Saracuta, cat isi doreste sa vina Craciunul. Cu brad si cadouri si colinde si sarmale si parinti care vin in vizita si prieteni si Mos Craciun si bucuria ca sotul/sotia te iubeste si te strange in brate si...

Anonim spunea...

hm. incep sa astept si eu Craciunul :)