marți, 24 martie 2009

cat pe ce....


- Alexandra ai dormit azi?

- Era cat pe ce...


Ea despre prestatia ei la orga, clape, sau ce-or fi.... "ce oribil "


Duminica dimineata inghesuiala in pat. El se plange ca e prea cald, plapuma, noi lipite... si ea " pai de la picioare... (ma gandeam ca asa cum i se face ei frig de la picioare, ca mereu e desculta ti se poate face si cald), de la picioarele astea cu mult par... (daca poarta shorty pijama) :)) Am ras pana ne-am trezit de-a binelea.


Dupa vizionari repetate a primului disc cu Magic English a invatat ca dimineta cand am trezeste poate sa-mi spuna "wake up"... intr-o dimineata baga capul pe usa si " mami....nu mai stiu cum trebuia sa zic" si dispare (probabil sa-si aminteasca) si nu s-a mai intors o vreme :) In schimb azi la 5 dimineata cantam "Nouky, Paco si Lola sunt prietenii mei".

Un comentariu:

Loredana spunea...

CE FETITA FRUMOASA E!
mai cunosc si eu o fana Magic English, se pare ca dvd+urile astea au facut multe "victime".