duminică, 22 februarie 2009

M-a taxat :)

Pentru ca de Craciun a primit foarte multe jucarii, unele cumparate de mine au ramas in portbagajul masinii, de unde.... mai faceam cate o vraja si scoteam cate una, la nevoie:)
Acum cateva zile m-a prins iar pe picior gresit, cu portbagajul desfacut, si cadourile la vedere...
S-a bucurat foarte tare sa vada ca masina "noastra" are mereu cate o surpriza pentru ea, dar mergeam la ziua unei fetite si cand ne-am intors era prea tarziu sa ne luam si surpriza.
A doua zi, n-am uitat si m-am prezentat bucuroasa cu o cutie de puzzle sub brat.... In primul moment, nici o reactie... Apoi s-a uitat serioasa, mi-a aratat din ochi raftul de puzzle-uri din biblioteca si pe un ton grav a rostit "Uite cate avem, nu trebuia sa mai iei inca unul..." Stupoare!
Si mama (mea) adica Buni, triumfatoare zice : "cateodata are mai multa minte decat tine".
Asa o fi! Eu m-am amuzat teribil dupa care ne-am jucat impreuna :)
La ora actuala, mai am doar un joc ascuns, ba doua.... un dispozitiv de facut inghetata cu plastilina si un memo game. Hi Hi.

Un comentariu:

alina spunea...

Au un talent special la asta, prinsul adulților cu ocaua mică!
Noi, pt că a stricat-o on purpose, i-am confiscat bucătăria de jucărie Mariei. O primise de la Moș Crăciun, i-am spus că i-a luat-o înapoi până când îi pare rău de stricăciune și se face cumințică la loc. Am dosit-o într-un șifonier. Întâmplător a găsit-o, într-una din ședințele ei (neautorizate) de inventar.
Și acum spune singură: "Dacă nu sunt cuminte și stric jucăriile, mi le ia Moș Crăciun și mi le ascunde în șifonier, până le găsesc!" :))))))